THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, December 25, 2010

圣诞节快乐

DBSK - Santa Claus Is Coming To Town (Acapella)

歌词
u better watch out 
u better not cry
u better not poul 
i'm telling u why
santa claus is coming to town
he's making a list
checking it twice 
he's gonna find out 
who's naughty or nice 
santa claus is coming to town
he sees u
when u're sleeping
he knows
when u're awake 
he knows
if u've been bad o good
so be good for goodness sake
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
圣诞节
对我来说
就好象一个普通的日子
因为
每年都没特别的庆祝
也没有那种气氛
所以每年的圣诞节
就好象一个普通的日子

希望有一年
能过得特别难忘吧

但是
我现在还在等着
那个有一年
哈哈哈哈哈哈哈

还是要祝
我的朋友
我的家人
我认识的人
我不认识的人
所有人
都圣诞快乐啦
哈哈哈哈哈哈

0 comment: